Re: problem z usb - pamieci masowe

Autor: bb <modula3_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 07:48:09 MET DST

> Michal Kawecki napisał(a):
> A moze zamiast patrzec w Eksplorator, popatrz w diskmgmt.msc?
> --
> M. [MS-MVP]
> /odpowiadajac zmien px na pl/

W diskmgmt.msc mam dwa dyski twarde i dwa CD, w chwili gdy wylaczam i
wlaczam usb pojawia sie na chwile nowy dysk i znika, dokladnie tak jak
w eksploratorze.

Dodam ze mam stary USB czyli chyba 1.1. Zastanawiam sie czy dokupienie
USB 2.0 na PCI cos by pomoglo, problem jest ewidentnie z Windowsem wiec
chyba nie. I jeszcze dodam ze skanera tez mi juz nie wykrywa, a kiedys
wykrywal. Natomiast o dziwo, karta sieciowa USRobotics jest polaczona i
dziala bez zadnych problemow, nie ma znaczenia w ktorym gniezdzie USB
(sa dwa), zawsze wykryje. Oczywiscie odlaczenie karty nie pomaga w
wykrywaniu pamieci, czyli karta nic nie blokuje.

Nie wiem kompletnie co robic, zwykle jak urzadzenie nie dziala to zwala
sie wine na drivery ale do pamieci masowych nie ma driverow wiec nie
mozna nic zrobic :( a do USB mam aktualne.

Bb