Re: stan konta gość

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 13:57:49 MET DST

Artur Grdeń pisał więc napisał:

> sprawdź wpisy dns w ustawieniach sieciowych, czy nie ma jakichś
> dziwnych dnsów.

z serwera dhcp 194.204.159.1

> nie zaszkodzi też zajrzeć do pliku hosts

tylko localhost więc standardowo.

Mam wrażenie że coś blokuje netbios, ale nie wiem co. Wyłączałem już
zapore XP oraz Avasta... no chyba, że tego skuybańca trzeba
odinstalować ale do tej pory nie miałem z nim problemów Pozostaje
jeszcze pytanie czy spybot i jego funkcja "chroń" coś namotała.

Sam już nie wiem... ktoś ma jakieś pomysły?

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer