Re: wolny win2k

Autor: Dawid S <dsopel_at_onet.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 12:06:26 MET DST

Paweł napisał(a):
> To jest ten sam komputer, pieknie pracuje
> świeży z SP4 i outpostem, po dograniu
> office'a xp, nortona system works 2005(ghost, go back, itd),
> AVKita, zaczyna go mulic, wylaczalem juz niepotrzebne uslugi,
> za grzebanie po dysku odpowiedzialny jest outpost, poza tym
> mam dysk z 8 Mb cache. Oprogramowanie mam legalne z pudelek i
> dograne patche- jakby co :)

Skonfiguruj porzadnie firewalla to przestanie mielic.Nieodpowiednie
skonfigurowanie oprogramowania jak i systemu zarznie kazdy sprzet i nie
pomoze ci tu liczba procesorow.Office nie ma tu nic do rzeczy.Z
doswiadczenia wiem ze produkty firmy Symantec potrafia pochlonac ogrom
zasobow dlatego omijam je szerokim lukiem