Re: wolny win2k

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 23:11:20 MET DST

** Pawe³ wrote:

> uruchamianie moge przebolec, komfort szybkiej pracy zmalal ( reakcja
> na klikniecie ),

O właśnie o tego typu ocenie "odczucia" wspominałem. Dokładnie o
tym. Co z tego, że pod 2K jakaś tam egzotyczna czynność generuje o 3%
mniejsze obciążenie procesora skoro się klikać nie da? :)))

O takich optymalizacjach jest właśnie mowa - mających wpływ na końcowe
"odczucie". To są tricki, które *nie* *zwiększają* wydajności w sensie
maszyny, za to zwiększają ją w sensie człowieka.

Bo np. zadanie z natury batchowe (wsadowe?) typu konwersja powiedzmy CD
na MP3 wykona się dłużej (o 3 min w skali godziny) ale za to przy
okazji nie będzie przeszkadzała w pracy.

Można powiedzieć w tym przypadku wydajniejsze? No przecież stricte nie,
bo operacja wykona się o 3 min dłużej, ale jeżeli chodzi o użytkownika
to on by wolał w międzyczasie pracować sensownie.

I takie właśnie optymalizacje są w XP co pozwala mi go określać
szybszym. :P

> dlaczego ciagle mieli dyskiem ( outpost generuje dużo ruchu we/wy ) ,
> da sie to zmienic ?

Wyłączyć?