Re: instalacja systemu Win NT z sieci

Autor: borowik <borowikWYTNIJTO_at_autograf.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 23:12:01 MET DST

> Użytkownik "borowik" <borowikWYTNIJTO@autograf.pl> napisał w wiadomości
>
> To prosciej ci bedzie za pomoca dyskietki (IMO, bo przerabialem oba
> sposoby).
> Zrob sobie dyskietke dosowa, sciagnij do tego MS Network Client for DOS
> (http://www.windowsnetworking.com/j_helmig/dosclien.htm), zainstaluj
> (bedziesz
> potrzebowal packet drivera do karty sieciowej) na dysku twardym, spakuj i
> przenies
> katalog NET z dysku i pliki config.sys oraz autoexec.bat na dyskietke,
> modyfikujac
> [...]

Witam!

Ja zrobilem to tak... Po nieudanych probach, sciagnalem dyskietke startowa z
obsluga sieci. Zaladowalem sterowniki do karty sieciowej. Nastepnie
skonfigurowalem siec na serwerze (mialem do wyboru statycznie albo przez
DHCP-Winroute odpalony na drugim pececie). Podczas konfiguracji jako domene
wpisalem "workgroup", bo inaczej nie chodzilo - nie wykrywal peceta przez
polecenie "net view" i przez to nie mialem dostepu do udostepnionych instalki NT
(workgroup - taka nazwe miala grupa robocza na pececie)-troche dziwne. Musialem
rowniez wpisac takiego samego uzytkownika z haslem jakiego mialem utworzonego na
pececie(tu pewnie chodzi o mozliwosc skorzystania z udostepnionych zasobow).
Nastepnie uruchomilem instalke NT wpisujac sciezke do pliku instalacyjnego
\\nazwa_peceta\\naped_CD\i386\uswinnt.

Jednak pojawil sie nastepny problem.
Przed instalacja utworzylem partycje (po jednej na kazdym z dysku - mam 2 dyski
SCSI), ale kiedy podczas instalacji wykrywany jest sprzet, to dostaje
informacje, ze nie wykryl zadnych dyskow i instalacja musi byc zakonczona:(

Podlaczylem jeszcze raz inny naped CD-nie chodzil. Ale po zaladowaniu
fabrycznych ustawien Biosa system mogl sie bootowac z CDka (chcialbym uprzedzic
ze problem napewno nie lezal w nieprawidlowej kolejnosci Boot Sequence;).
Wlozylem plyte ServerStart, zainstalowalem Raida z 2 dyskow - utworzylem 2
pratycje (systemowa i i dodatkowa). Zapisalem konfiguracje, przebootowalem system
i wlozylem plytkie z NTkiem. Niestety znowu nie wykrywa mi dysku podczas
instalacji. Zaladowalem sterowniki z plyty ServerStart do kontrolera SCSI.
Wykryl mi go ale dalej nie widzi dyskow. Juz mi powoli rece opadaja...

Pzdr
Luk