Re: wolny win2k

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 22:43:40 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:e771ls$369$1@nemesis.news.tpi.pl...

> to, że 2K uruchamia się wieki w porównaniu z XP.

masz na mysli status "trwa stosowanie zasad zabezpieczen" jakos tak ;-)
tak, to potrafilo trwac wieki.
ogolnie system b.sprawny - ale jednak w dzialaniu xp (poza tym ze potrzebuje
troche wiecej RAM-u) jest szybszy.
co do win2003, gdyby tylko mnie bylo stac na niego, to napewno bym go
uzywal.
wersja 180 dniowa pokazala mi jako mozna zoptylamizowac kod systemu win w
porownaniu z w2k czy nawet xp. szkoda ze drogi, ze istnieje tylko wersja
server.

--
B.G          GG#51489