Re: instalacja systemu Win NT z sieci

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.mail.gov.pl>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 02:20:12 MET DST

Użytkownik "borowik" <borowikWYTNIJTO@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:7624.00000109.4492e82d@newsgate.onet.pl...
> Witam!
>
> Chcialbym zainstalowac system Windows NT na serwerze Siemens-Fujitsu.
> Niestety
> nie dziala mi CD:(. Tak wiec postanowilem zainstalowac system poprzez siec
> innego komputera. W Biosie srwera ustailem, ze ma sie "bootowac" z sieci.
> Opcje
> LAN Remote Boot ustawilem na PXE, a pozniej takze probowalem na BootP.
> Niestety
> po podlaczeniu serwera z komputerem poprzez kabel skrosowany (system XP,
> ip
> [...]

A masz tam stacje dyskietek? Moze tak bedzie prosciej.
Jesli nie, to od poczatku - laczysz Primergy z XP na ktorym chodzi jakis
serwer dhcp?
Jesli tak, to jakie to dhcp, czy definujesz nazwe obrazu pliku startowego,
lokalizacje
tftp? Jesli nie, to nie rozumiem jak chcesz zeby to zadzialalo - napisz cos
wiecej.