Re: BartPe - czcionki krzaki

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.mail.gov.pl>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 02:27:36 MET DST

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:449163f2@news.home.net.pl...

> Szkoda zamulać... a dziury czekają... Avast na kompie z celeronem 500 mam
> poniżej 1% obciążenia procka. A aktywne mam wszystkie osłony.
> Niestety, z doświadczenia wiem, że ostrożność może już nie wystarczyć.

E, spokojnie. Nie uzywac IE, sensownie poskladac LGPO, wlaczyc
windowsowy FW i mozna korzystac z komputera. Nie mam AV od dobrych
kilku lat, ogladam gole baby jak mam ochote :) i wiem ze nic mi nie jest.
Problem z malware to dzisiaj glownie problem z niska swiadomoscia
uzytkownikow
a nie kwestia techniczna - oprogramowanie Anti* najczesciej nie zapobiega
problemom
a jedynie pomaga likwidowac skutki.