Re: Kosmetyczne pytanie...

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 16 Jun 2006 - 23:26:37 MET DST

Dnia 2006-06-16, *Konrad Kosmowski* napisał(a):

> Czy w Windows XP da się na pulpicie umieścić ikonę (prowadzącą do
> katalogu) ale na takiej zasadzie jak jest tam np. umieszczona ikona
> "Mój Komputer" czy "Moje Miejsca Sieciowe" - w sensie nie jako plik
> *.lnk ale jakiegoś rodzaju rozszerzenie powłoki. Jakby się dało jeszcze
> określić obraz ikony dla takiego katalogu to byłoby git...

Spróbuj przebrnąć przez to :)
http://groups.google.com/group/microsoft.public.windowsxp.customize/msg/76b12a6246bba067

A potem to już tylko "podpięcie" tak utworzonego GUID pod
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Desktop\NameSpace
(Pulpit) albo
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ExplorerMyComputer\NameSpace
(Mój komputer)

P.S. mam wrażenie, że gdyby przeszukać grupy windows.* pod kątem frazy
Namespace i autora Piotr Palusiński znajdziesz też coś napisanego na temat
i bardziej po ludzku :)

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]