Re: Kosmetyczne pytanie...

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 18:43:44 MET DST

In news:e6v5pc$dk1$1@atlantis.news.tpi.pl,
Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net> typed:
> Czy w Windows XP da się na pulpicie umieścić ikonę (prowadzącą do
> katalogu) ale na takiej zasadzie jak jest tam np. umieszczona ikona
> "Mój Komputer" czy "Moje Miejsca Sieciowe" - w sensie nie jako plik
> *.lnk ale jakiegoś rodzaju rozszerzenie powłoki. Jakby się dało jeszcze
> określić obraz ikony dla takiego katalogu to byłoby git...

Tu masz moj opis
http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/msg/e1ce02e1caa84cfd
Jesli chcesz aby otwieral sie folder/kataog, a nie konkretna aplikacja, to
podaj sciezke do danego katalogu.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy