Re: jak przypisac karcie sieciowej wiele adresow IP (w tym adres z DHCP)?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 21:11:41 MET DST

Artur Grdeń wrote:

> tzn. dobrze rozumiem, że chcesz zrobić router przy użyciu jednej karty
> sieciowej?
> jeśli dobrze zrozumiałem, to masz dwie sieci o różnych numeracjach
> działające na tym samym okablowaniu i switchu, a w kompie masz jedną
> kartę sieciową podpiętą do tego switcha i chcesz za jej pomocą mieć
> dostęp do obu tych sieci jednocześnie?

Jest to laptop, podlaczony do jednej sieci (adresy z DHCP), i do drugiej
(statyczny adres IP).
Poprzednio sieci byly odseparowane, ale ze laptop ma tylko jedna karte
sieciowa, potem dla ulatwienia spialem te sieci w jedno.

> no i napisz może gdzie tak ten kabel przepinałeś? z jednej karty
> sieciowej do drugiej w swoim kompie, czy ze swicha w jednej sieci do
> switcha w drugiej? to tak z ciekawości :)

No, z natury rzeczy w laptopie takie kabelki sie roznie przepina w
zaleznosci od pobytu :)

> a google znalazły to (pierwszy link):
> http://www.google.pl/search?hl=pl&q=registry+static+dhcp+ip+windows&btnG=Szukaj&lr=

Czary.
Zawsze sie dziwie, jak do czegos takiego mozna dojsc samemu w Windows :)

Jutro poprobuje i dam znac czy dziala.

--
Tomasz Chmielewski