Re: jak przypisac karcie sieciowej wiele adresow IP (w tym adres z DHCP)?

Autor: Artur Grdeń <mega_skasuj_to__at__skasuj_to_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 19:22:31 MET DST

Tomasz Chmielewski napisał(a):

> Wczesniej mialem tak jak piszesz (jeden kabel - jedna siec), ale
> znudzilo mi sie ciagle przepinanie kabla.

tzn. dobrze rozumiem, że chcesz zrobić router przy użyciu jednej karty
sieciowej?
jeśli dobrze zrozumiałem, to masz dwie sieci o różnych numeracjach
działające na tym samym okablowaniu i switchu, a w kompie masz jedną
kartę sieciową podpiętą do tego switcha i chcesz za jej pomocą mieć
dostęp do obu tych sieci jednocześnie?

no i napisz może gdzie tak ten kabel przepinałeś? z jednej karty
sieciowej do drugiej w swoim kompie, czy ze swicha w jednej sieci do
switcha w drugiej? to tak z ciekawości :)

a google znalazły to (pierwszy link):
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=registry+static+dhcp+ip+windows&btnG=Szukaj&lr=

pozdrawiam

--