Dostep do komputera przez network

Autor: maYk <nospammaykkkdeletenote_at_gazeta.pl>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 18:16:10 MET DST

Witajcie,
      pytanie dotyczy windowsa xp HE i Prof. jestem w sieci lokalnej i
po wejsciu w My Networking Places, wybraniu grupy roboczej itd. widze
wszystkie komputery w sieci. Po kliknieciu na niektore z nich widze
jakie maja dostepne drukarki i pliki a kiedy klikam na jeden z nich
wyskakuje mi zapytanie o haslo i login. Jak wlaczyc ta funkcje aby moj
komputer byl dostepny z sieci lokalnej tylko po wpisaniu hasla i loginu?

Dziekuje z gory za odpowiedzi.
Mike

--
http://www.earlybss.com
Patent pending. Car patent for sale. Early break signaling system.