NTFS i duża liczba plików

Autor: news.dialog.net.pl <pawel.janosz_at_expert-monitor.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 23:51:00 MET DST

Przyszła kolej na następne pytanie.
Poczytałem dużo wątków dotyczących NTFS, ale odpowiedzi nie znalazłem.
Czy ktoś może widział jakieś heavyduty testy NTFS, jeśli chodzi o ilość
plików
na nim przechowywanych.
Ja w ciągu miesiaca zapełniam dysk 200GB plikami w wielkości od 5kb-200kb

których to w podkatalogu jest okolo 70,
ktorych to podkatalogow jest okolo 2000
ktorych to w glownym katalogu jest kilkadziesiat ...

struktura:

name1
    name11
      name111
          file1
          file2
      name112
    name12
    name13

lacznie mam gdzieś okolo 100 tys plików w kulkudziesięciu katalogach (okolo
3-4mln plików)
aczkolwiek w kazdym z podkatalogów nie jest wiecej niż 70-2000 liści, plików
bądz podkatalogów

gdy zapelnia mi się dysk do 80% następuje zwis systemu, później chksdisk
probuje cos naprawiać
wynikiem tego jest uszkodzona partycja która nadaje się do naprawy jedynie
przy uzyciu komercyjnych
programów takich jak ontrack. Stalo mi sie juz tak 3 razy, na przestrzeni 3
miesiecy.

Dlatego ciekawilo mnie jakie są realne ograniczenia ntfs'a.
Może ktoś napisze cos ciekawego.

Yanks