OpenOffice - problem z instalacją

Autor: Areh <no_at_spam.org>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 20:09:36 MET DST

Sprawa wygląda tak: sprzęt sprawny, procesor się nie przegrzewa
(sprawdzałem temperaturę podczas tworzenia oraz rozpakowywania dość
sporych archiwów), RAM sprawdzony memtestem, reszta też ok.
Co do systemu, to po kilku dniach walki poddałem się i zainstalowałem od
nowa, mając nadzieje że to pomoże. Okazało się że nie.
A teraz w czym problem.
Otórz próbuję zainstalować OpenOffice'a, instalator dochodzi do
kopiowania plików i w pewnym momencie system się restartuje. Wersja OOo
nie ma znaczenia, próbowałem z tą od UX, jak i z oryginalną. Zawsze w
tym samym miejscu system się wywala (WinXP Home).
Kiedy później zacząłem instalować Office XP, pojawiła się taka informacja:
http://www.areh.neostrada.pl/pliki/error.jpg
Po wciśnięciu Tak zmiany zostały cofnięte i instalacja przebiegła bez
problemów.
Z tego co pamiętam, kiedy pierwszy raz (przed reinstalacją Windowsa)
próbowałem instalować OOo (od Ux) też sięto pojawiło, dałem *Tak*,
cofnęło zmiany, zaczeło instalować od nowa i ... restart. Podczas
pierwszej próby instalacji OOo (op nieudanych próbach z wersją od
UX)oryginalnego też się to pojawiło.

Szkodniki wykluczam, bo system jest, jak już pisałem świeży,
zainstalowany tylko antywirus, najnowsza java oraz wszystkie poprawki z
Microsoftu (a może to któraś z poprawek?).
W podglądzie zdarzeń nic na ten temat nie ma.
Wie ktoś może jak sobie z tym poradzić? Ewentualnie co mogę jeszcze
sprawdzić?

--
areh(małpa)o2(kropa)pl
JID: areh@jabber.pl.org