Re: OpenOffice - problem z instalacją

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 20:43:00 MET DST

Użytkownik "Areh" <no@spam.org> napisał w wiadomości
news:448dadb8@news.home.net.pl...
> Wie ktoś może jak sobie z tym poradzić? Ewentualnie co mogę jeszcze
> sprawdzić?

Wyłącz (podaję za moim W2kPro)
prawoklik na Mój Komputer, właściwości, Zaawansowane, Uruchamianie i
odzyskiwanie, w sekcji "Awaria systemu" odptasz "Automatyczny ponowny
rozruch", zatwierdź, pozamykaj, pchnij instalację OO jak poprzednimi razami, w
pewnym momencie wywali na niebiesko, a u góry napisze STOP coś-tam, coś-tam.
Przepisz nam tutaj tego stopa z numerami w linijce z komunikatem. Może wtedy
będzie nam łatwiej podpowiedzieć?
Temat zostawiam otwarty.

--
LH