Re: Jak zamienic NOTEPADA w XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 20:07:26 MET DST

In news:e6k9bu$onp$1@nemesis.news.tpi.pl,
Canon G3 RuleZ <kevlarcd@alpha.net.pl> typed:
> Chce zamienic Notepada na taki programik Editpad zeby po wcisnieciu
> prawego klawisza myszy w IE6 i wybraniu Zrodlo, otwieral sie Edidtpad
> (edycja kody HTML) a nie francowaty notatnik.
>
> Mialem to zrobione juz (pozmienialem wszystko w rejestrze) ale wgralem
> teraz SP2 i juz to nie dziala. Zamiana notatnika na editpada nie dziala
> bo system zabezpieczen plikow systemowych go spowrotem wgrywa.
>
> Poza zamiana nazw w rejestrze nie mam pomysla jak to zamienic.

Zmiany domyślnej aplikacji dla "Pokaż źródło" z menu kontekstowego
lub "Źródło" w Menu/Widok IE.
W kluczu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer
utwórz nowy klucz: View Source Editor
a w nim jeszcze jeden: Editor Name
Razem to będzie:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\View Source
Editor\Editor Name
W ostatnim kluczu wartości Domyślna przypisz plik wykonywalny edytora (ze
ścieżką dostępu).

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy