Re: kopiowanie nieistniejacych plików

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 22:39:21 MET DST

Użytkownik "news.dialog.net.pl" <pawel.janosz@expert-monitor.pl> napisał w
wiadomości news:e6htbd$4p0$1@news.dialog.net.pl...
> Powtarzam nie chodzi mi o skopiowanie nowych plików, lub z nowszą datą tylko
> takich których nie ma w katalogu docelowym
> więc opcje w stylu /XO - to nie dla mnie
> znalazłem jeszcze narzędzie xxcopy ale jest ono płatne w komercyjnym
> zastosowaniu...
>
> Może ktoś pomoże?

Najpreościej - Total Commander, dajesz kopiowanie na wszystko, a jak
zaalarmuje, że jest dublet, przyciskasz "pomiń wszystkie" i spokojnie możesz
popatrzeć, jak się reszta kopiuje. Robię tak, gdy trzeba np. przerwać proces
kopiowania w trakcie, a nie chce się przy wznowieniu, aby pon0ownie kopiował,
co już poszło.
Pewnie to można i szybciej, i prościej, ale ja korzystam z tego, co
sprawdziłem i wiem, że działa. Jak kot chodzący własnymi ścieżkami. Może tego
szukasz?

--
LH
Zanim ogłosisz w złym miejscu: http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl