Re: ograniczenie użytkownika

Autor: Robert Konieczny <spam_at_spam.pl>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 22:34:39 MET DST

> Podłub ręcznie w rejestrze w profilach konkretnych użytkowników. Tu masz listę
> możliwych do nałożenia ograniczeń:
> http://msdn.microsoft.com/library/en-us/gp/gpref.asp .

Dzięki za linka, jednak to nic nie daje, ponieważ uruchamiając regedita pod
kontem użytkownika na którego chce nałożyć restrykcje, nie mam prawa na
tworzenie kluczy bądź ich modyfikacje. Mogę wystartować regedita przez runas
/user:administrator, jednak wówczas [HKCU] to nie ten sam co po wystartowaniu
regedita jako zwykły użytkownik i wprowadzane zmiany nie odnoszą skutku.