kopiowanie nieistniejacych plików

Autor: news.dialog.net.pl <pawel.janosz_at_expert-monitor.pl>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 22:10:26 MET DST

Witam
chciałbym skopiować pliki z jednego katalogu do drugiego.
Ale tylko te pliki które jeszcze nie istnieją w katalogu docelowym
probowalem
copy
xcopy
robocopy - ale nie znalazlem odpowiedniej opcji.

Powtarzam nie chodzi mi o skopiowanie nowych plików, lub z nowszą datą tylko
takich których nie ma w katalogu docelowym
więc opcje w stylu /XO - to nie dla mnie
znalazłem jeszcze narzędzie xxcopy ale jest ono płatne w komercyjnym
zastosowaniu...

Może ktoś pomoże?

Yanks