Re: win2k+winXP a ntldr

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 23:40:53 MET DST

Olleo log:
> Witam,
> mam problem z konfiguracja:
> 1 partycja: win2k, SP chyba 3, instalowany wczesniej
> 2 partycja: winxp, SP2, instalowany pozniej
> Jesli ntldr i NTDETECT.COM mam z XP, to odpala mi sie XP poprawnie, a 2K
> wywala sie podczas startu, jako ze "\WINNT\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM"
> missing or corrupted. Jesli pliki sa zas z win2k, to poprawnie laduje
> sie wtedy 2K, a XP sie wywala (identyczny blad). W tej pierwszej
> konfiguracji teoretycznie powinno dzialac. Moze to problem z SP win2k?
> Nie mam juz pomyslu, poza zamiana plikow przed restartem kompa =(
> [...]

[...]
IMHO problem w poprawności instalacji OS-ów oraz aktualizacji...
Spóbuj od początku, ale konsekwentnie ...
- Zainstaluj na nowo Win2k z SP(max) ...
- Sprawdź czy nie fixuje ... z siecią włączne ...
- Skonfiguruj optymalnie BIOS &PC ...
- Zainstaluj WinXPSP2 &KB odpowiednio wg potrzeb użytkownika...
IMO M$ w ostanich poprawkach "dołożył" ukryte (jednym znane, drugim nieznane
;-) fixy, które mog(ł)ą powodować problemy z mutli-OS lub na samej default
konfiguracji XP.
P.S.
Obecnie nie potrafię podać dowodów fizycznych, bo nie mam czasu na deep
analizę :-)
Podane tezy są wyraźnie intuicyjne i organoleptyczne

--
0:2
PL:Ecu