win2k+winXP a ntldr

Autor: Olleo <olleo_at_ctrlx.tlen.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 13:19:25 MET DST

Witam,

mam problem z konfiguracja:
1 partycja: win2k, SP chyba 3, instalowany wczesniej
2 partycja: winxp, SP2, instalowany pozniej

Jesli ntldr i NTDETECT.COM mam z XP, to odpala mi sie XP poprawnie, a 2K
wywala sie podczas startu, jako ze "\WINNT\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM" missing
or corrupted. Jesli pliki sa zas z win2k, to poprawnie laduje sie wtedy 2K,
a XP sie wywala (identyczny blad). W tej pierwszej konfiguracji teoretycznie
powinno dzialac. Moze to problem z SP win2k? Nie mam juz pomyslu, poza
zamiana plikow przed restartem kompa =( Poradzcie cos.

--
Olleo