Re: win2k+winXP a ntldr

Autor: olleo <olleo_at_skasujtotlen.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 22:01:56 MET DST

> IMHO problem w poprawności instalacji OS-ów oraz aktualizacji...
> Spóbuj od początku, ale konsekwentnie ...
> - Zainstaluj na nowo Win2k z SP(max) ...

Nie bardzo - win2k mam zainstalowane z taka iloscia softu (instalacja ma juz
ze 3 lata), ze odpada - nie mam czasu absolutnie na zabawe z konfiguracja i
customizacja.

> - Sprawdź czy nie fixuje ... z siecią włączne ...
> - Skonfiguruj optymalnie BIOS &PC ...

Win2k nie fixuje, jest skonfigurowane wszystko optymalnie. Ma tylko jedna
wade - wifi, ktore w domu dziala idealnie, w pracy dziala dziwnie - co
minute, na kilkanascie sekund, proces winlogon.exe zajmuje mi CPU time w
100% i przez to nie da sie nic kompletnie robic. Dlatego instalnalem XP na
drugiej partycji tylko i wylacznie dla potrzeb wifi - ten dziala super
(probowalem jeszcze linuxa, ale ten z kolei dzialal dobrze godzine-dwie, a
potem gubil non stop sygnal).

> - Zainstaluj WinXPSP2 &KB odpowiednio wg potrzeb użytkownika...

Co to jest KB?

> IMO M$ w ostanich poprawkach "dołożył" ukryte (jednym znane, drugim
nieznane
> ;-) fixy, które mog(ł)ą powodować problemy z mutli-OS lub na samej default
> konfiguracji XP.

Co to za fixy? Jak dla mnie wyglada, ze jest jakas niekompatybilnosc ntldr
albo ntdetect.com

--
Olleo