Re: Problem z ładowaniem się Windowsa XP

Autor: Batoni <batoni_at_pf.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 23:53:22 MET DST

Dzięki za wszystkie Twoje sugestie. Jestem raczej "niedzielnym" grupowiczem
i dlatego pisałem nieprecyzyjnie. Mam Windowsa XP - scandisk napisałem z
przyzwyczajenia - użyłem programu CHKDSK C:, Mam system plików NTFS. Komp
ani razu mi się źle nie zamknął, dobrze chłodzony - witraki dodaktowe w
obudowie, Everest podajnie niskie temp. procka i dysku. Bios przy
startowaniu nie podaje żadnych błędów. A problem z ładowaniem występuje bez
reguł. Czasem nie załaduje się przy pierwszym odpaleniu kompa z rana, czasem
po dłuższej pracy, czasem pod rząd dobrze się załaduje kilka razy, czasem
kilka razy pod rząd nie. Ogólnie jak już się windows załaduje to komp jest
100% solidny - przechodzi wszystkie 3DMARKI. Naprawienie tego MBR to był
fałszywy trop - mimo już własciwego MBR znów nie chciał się raz załadować.
Ale mam nowy trop - stało się to po zainstalowaniu programu NV REFRESH
TOOL - program do "siłowego" ustawienia częstotliwości odświerzania w
środowisku 3D. Wywaliłem go i jego pozostałości z rejestru i na razie jest
OK - zobaczymy jak długo ;). Dzięki za poświęcenie mi tyle czasu!!!
Pozdrawiam

batoni