Re: Problem z ładowaniem się Windowsa XP

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 00:37:45 MET DST

Użytkownik "Batoni" <batoni@pf.pl> napisał w wiadomości
news:e67hr6$8pt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ale mam nowy trop - stało się to po zainstalowaniu programu NV REFRESH
> TOOL - program do "siłowego" ustawienia częstotliwości odświerzania w
> środowisku 3D. Wywaliłem go i jego pozostałości z rejestru i na razie jest
> OK - zobaczymy jak długo ;). Dzięki za poświęcenie mi tyle czasu!!!

Niet za szto :)
Wygląda na to, że stery grafy sie nie inicjowały, lub wpadały w pętlę
czekającą na coś i rzyć...
Ja ogólnie, jestem raczej przeciwny podkręcaniu parametrów ponad
fabryczne... choć mam komp. w którym dwa pentiumy MMX chodzą przewałkowane
na 233 MHz. Ale z porządnymi wiatrakami i przetestowany memtestem na obu
prockach. Ale to już konieczność była z pełną świadomością skutków, jakie to
może urodzić.
Obecna maszyna ma ustawione dokładnie parametry fabryczne. Na niej będę miał
NT4, jak kupię coś lepszego.

Fajnie, że się udało dojść... może następnym razem wystarczy ustawić
mniejszy "przekręt" i pójdzie bez problemów?

--
LH
Na pohybel spamerom...