Re: Jak realizowac wieloplatformowy Backup?

Autor: Piotr Kurzeja <p.kurzeja_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 22:21:38 MET DST

>Witam!
>
>Mam kilka serwerow.
>Poczynajac od Netwara, przez W2003 a na Linuxach z bazami Pervasia konczac.
>Chcialbym to wszystko backupowac i to najlepiej tak, ze gdyby mi cos
>padlo to jestem w stanie odtworzyc caly sprawnie dzialajacy komp (czyli
>nie same bazy ale tez i system) w bardzo krotkim czasie.
>Chodzi mi tu zarowno o rozwiazanie sprzetowe jak i softowe.
>
>Co polecacie?
>Czy to jest mozliwe? Jakie sa rodzaje polityki backapowania w takich
>sytuacjach.

jezeli wszystko na raz to najlepiej norton ghost
jesli darmowe narzedzia to jest tego naprawde duzo.
zalezy czy ma to byc do celów prywatnych czy dla firmy - bo wtedy zalezy na
czasie i gwarancji ze kopia bedzie ok.
dla windows nadaje sie robocopy z Resource Kit dla windos
jest oprogramowanie G4L (ghost for linux) - za friko.
w zaleznosci od potrzeb ...

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl