Jak realizowac wieloplatformowy Backup?

Autor: Kuzar <maciek_at_onet.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 22:40:45 MET DST

Witam!

Mam kilka serwerow.
Poczynajac od Netwara, przez W2003 a na Linuxach z bazami Pervasia konczac.
Chcialbym to wszystko backupowac i to najlepiej tak, ze gdyby mi cos
padlo to jestem w stanie odtworzyc caly sprawnie dzialajacy komp (czyli
nie same bazy ale tez i system) w bardzo krotkim czasie.
Chodzi mi tu zarowno o rozwiazanie sprzetowe jak i softowe.

Co polecacie?
Czy to jest mozliwe? Jakie sa rodzaje polityki backapowania w takich
sytuacjach.