Re: Problem z ładowaniem się Windowsa XP

Autor: Batoni <batoni_at_pf.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 19:24:11 MET DST

> Albo jak złącza, kable wołają "dłużej już się nie utrzymam i zaraz spadnę"
> :)

> Ale dysk by warto... przynajmniej dokładnie sprawdzić wraz z testem
> nośnika.
> I być przygotowanym na to, że czeka szybkie kopiowanie całości na nowy
> dysk.
>
> Wpierw posprawdzaj wszystkie złącza, kable (miałem niedawno przypadek, że
> dysk jak w piosence Bajmu - "pojawiał się i znikał, i znikał, i znikał",
> okazało sie, że przełamane są żyły w kablu. To też sprawdź), karty i
> [...]

Dysk nowy jak i caly komp nawy - kurz w śladowych ilościach. Kalbe
sprawdzone, SATA. S.M.A.R.T. mówi, że dysk OK, żadnych bad sektorów choć jak
go scandiskiem sprawdzałem to znalazł błąd na MBR - coś z wolną
przestrzenią. Naprawił ten błąd i na razie jest OK ale pewny będę dopiero po
iluśtam restartach. Wydaje mi się, że jakby to była wina błędu na dysku to
windows wieszłby się przy ładowaniu regularnie a on to robił całkowicie
przypadkowo tzn. zawsze stawał w tym samym miejscu ale nie za każdym razem.
Dzięki za wszystkie sugestie i rady.

batonio