Re: Problem z ładowaniem się Windowsa XP

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 16:30:03 MET DST

Użytkownik "Batoni" <batoni@pf.pl> napisał w wiadomości
news:e66n74$127$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy ktoś z Was spotkał się z podobną sytuacją? Ew. czy ktoś może mi
> cokolwiek poradzić? Z góry dziękuję z pomoc i pozdrawiam.

Owszem... m. in. gdy dysk wołał "ratunku, zdycham".
Albo jak złącza, kable wołają "dłużej już się nie utrzymam i zaraz spadnę"
:)

> P.S. Zasilacza puki co nie zamierzam zmieniać ;)

Ale dysk by warto... przynajmniej dokładnie sprawdzić wraz z testem nośnika.
I być przygotowanym na to, że czeka szybkie kopiowanie całości na nowy dysk.

Wpierw posprawdzaj wszystkie złącza, kable (miałem niedawno przypadek, że
dysk jak w piosence Bajmu - "pojawiał się i znikał, i znikał, i znikał",
okazało sie, że przełamane są żyły w kablu. To też sprawdź), karty i
wiatraki, czy nie są zanadto zakurzone, czy mocno siedzą i nie zamierzają
lada chwila wyskoczyć celem polatania, złącza podociskaj, uszkodzone kable
wymień, zakurzone wiatraki oczyść delikatnie...
Zasilacz dobrze by sprawdzić woltomierzem, czy napięcia nie wahają sie mu
powyżej 5 % i też warto być przygotowanym na konieczność wymiany.

Jak to okaże sie sprawne, to pewnie dysk zdycha. Co diagnostyka SMART przy
starcie zeznaje?

--
LH
Na pohybel spamerom...