Re: Wydajny enkoder (komresor) muzyki. Jaki?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 16:21:36 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrne8dllm.nnf.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> Owszem, ale o ile dobrze rozumuję, to ma szansę mieć mniejszą objętość,
> a jednak brzmieć czasem nawet nienajgorzej przy sprzęcie stereo. (bo,

Chociaż z deko szturchnięta panoramą... ale "podobno", bo tak gadaja, nie
testowałem osobiście.

> jeżeli starcza pamięć mnie nie myli, w joint-stereo podział na sumę i
> różnicę dokonywany jest _przed_ kodowaniem, pradwda?).

A nie w trakcie? (Szczegół)
Z pewnością może tak być. Tylko jak potem zsumować przy odtwarzaniu?
Bo ja zawsze koduję tak, jak piszesz i przyznam, co do jakości nie mam
zastrzeżeń (wybieram najlepszą możliwą przy kodowaniu, choć CBR dla
oszczędzenia miejsca).
A kanały miksuję - WinAmp-em. Albo sprzętowo.

--
LH
Na pohybel spamerom...