Re: Wydajny enkoder (komresor) muzyki. Jaki?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 18:20:59 MET DST

W dniu Wed, 7 Jun 2006 16:21:36 +0200, osoba określana zwykle jako
Lawrens Hammond pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>A nie w trakcie? (Szczegół)

Tak. Ale w sensie, że najpierw jest robiona suma i różnica, a podem te
sygnały są osobno kodowane, a nie jest kodowany lewy kanał, prawy, i na
koniec generowana suma i różnica (nawet nie wiem czy coś takiego dałoby
się zrobić; pewnie nie bardzo).

>Z pewnością może tak być. Tylko jak potem zsumować przy odtwarzaniu?

Do jednego kanału? Odtwarzacz powinien spokojnie odtworzyć po prostu
sumę. Różnicę ignorujemy. Albo nie do końca rozumiem o co Ci chodzi :-)

--
[------------------------] Borg  Moderator:  Your  Topic Is Irrelevant,
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] your arguments are futile.