Re: Wydajny enkoder (komresor) muzyki. Jaki?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 14:53:02 MET DST

W dniu Wed, 7 Jun 2006 08:30:29 +0200, osoba określana zwykle jako
Lawrens Hammond pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>WinAmp to potrafi, można łatwo ustawić, żeby odtwarzał mono.

Nie doczytałeś :-)
Kolega chciał kompresować do mono, żeby zaoszczędzić na miejscu.

>Można też kodekiem przy kodowaniu, tylko dobrze by dopilnować, aby to
>później nie poszło w świat do kogoś, kto ma stereo. IMHO lepiej w WinAmpie.

A nie lepiej w joint-stereo?

>W WinAmpie:
>CTRL-P, sekcja Plugins, DSP/Effect, Nullsoft Signal Processing Studio
>zaznaczasz, czasem otworzy się samo, a jak nie, to przycisk Configure Avtive
>Plugin, następnie w lewym górnym rogu Load, w okienku które wyskoczy
>zaznaczasz "justin - mix to mono.sps", przycisk "otwórz", zaznaczasz ptaszka
>"Enable processing" - i już działa. Zamykasz okienko krzyżykiem w rogu,
>zamykasz okienko pluginów - i już.
>
>Plugin nie robi idealnego mono, ale tak zawęża bazę, że spokojnie możesz
>używać na jeden głośnik..

Łojezu.
<to nie jest flame tylko taka luźna uwaga>
Wot i windows-way. A ja bym do soksem pojechał po prostu
(http://sox.sourceforge.net/)
</to nie jest flame>

Pozdrawiam

--