Re: Wydajny enkoder (komresor) muzyki. Jaki?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 15:28:10 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrne8dj1e.nnf.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> Nie doczytałeś :-)
> Kolega chciał kompresować do mono, żeby zaoszczędzić na miejscu.

Też... bo mnie sie zdawało, ze chodziło głównie o skierowanie tego na jeden
głośnik.

WinAmpie.

> A nie lepiej w joint-stereo?

Ale głosnik nadal jeden...

(...do WinAmp-a)

> Łojezu.
> <to nie jest flame tylko taka luźna uwaga>
> Wot i windows-way. A ja bym do soksem pojechał po prostu
> (http://sox.sourceforge.net/)
> </to nie jest flame>

Aby skuteczne było...
Metod jest więcej, niż jedna... Pakowanie do mono ma sens, gdy źródło jest
mono. Wtedy na 128 mono naturalne, że dostanie sie jakość 256 stereo)
(oczywiście, wchodzą jeszcze pewne inne niuanse)

A najprościej, to we wtyczce do głośnika zewrzeć kanały lewy i prawy, czy
bezpieczniej każdy puścić przez mały opornik, i mamy mono bez kombinacji
programowych.

--
LH
Na pohybel spamerom...