Re: Ukryć wybraną partycje

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 01:30:02 MET DST

in news:e64r3c$63q$1@nemesis.news.tpi.pl , *Osadnik* wrote:
> nie no bez przesady. Zależało mi ukryć w MK, bo mnie irytowało. A guzik
> wszystko nadla widze. Sprawdzałem 2 razy - jest wpisane coś mie sie
> wydaje ze to grubsza sprawa...

No, wygląda ciekawie, spróbuj takie samo, ale w HKLM (ma priorytet)
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

Sprawdź czy w ogóle działa policies\explorer na przykładzie:
- ukrycia Winkey:
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
NoWinKeys = 1 (DWORD) (NoWinKeys = 0 przywrócisz klawisze do normy)
- Albo blokada menu kontekstowego (z prawokliku):
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
NoViewContextMenu = 1 (DWORD) (NoViewContextMenu = 0 - odblokowanie)