Re: Problem z kontrolerem domeny - jak to zrobić?

Autor: Marek Lubiński <mlubinski_at_no.spam.data.pl>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 14:44:26 MET DST

"Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> wrote in message
news:e5sci3$77j$1@inews.gazeta.pl...
> Rozepnij mirror i zestaw go ponownie - dokladna procedura o ile pamietam
> jest w help do systemu

Dobra, to inaczej :)
Załóżmy taką sytuację: jest ten kontroler AD postawiony na Windows Serwer
2000 i DZIAŁA. Wiem, że za chwilę się ten serwer rozsypie (przez np 2
tygodnie nie będzie działać) i potrzebuję się przed tym zabezpieczyć. Jak
postawić drugi kontroler domeny, żeby ten pierwszy można było ŚMIAŁO
"wypiąć" z sieci żeby cała domena opierała się tylko na tym "drugim"
kontrolerze???