Re: Problem z kontrolerem domeny - jak to zrobić?

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.mail.gov.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 01:53:57 MET DST

Użytkownik "Marek Lubiński" <mlubinski@no.spam.data.pl> napisał w wiadomości
news:e618v0$hta$1@inews.gazeta.pl...
> "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> wrote in message

> Dobra, to inaczej :)
> Załóżmy taką sytuację: jest ten kontroler AD postawiony na Windows Serwer
> 2000 i DZIAŁA. Wiem, że za chwilę się ten serwer rozsypie (przez np 2
> tygodnie nie będzie działać) i potrzebuję się przed tym zabezpieczyć. Jak
> postawić drugi kontroler domeny, żeby ten pierwszy można było ŚMIAŁO
> "wypiąć" z sieci żeby cała domena opierała się tylko na tym "drugim"
> kontrolerze???

Postaw drugi serwer, wypromuj (dcpromo), przenies FSMO z pierwszego,
przenies wszystkie wazne uslugi (DNS, WINS), zreplikuj (to raczej zrobi sie
samo :), zrob sobie kontrolnie wszystkie netdiag, dcdiag itp, na chwile
odepnij
od sieci podstawowy kontroler i zobacz czy klienci loguja sie do nowego,
jesli nie ma bledow to zdemotuj pierwszy kontroler (ma byc wtedy przylaczony
do sieci),
przejrzyj logi na nowym i ew. ntdsutil zeby dopiescic jesli cos sie jeszcze
ostalo nt.
poprzedniego.