Remote Desktop i podlączanie do istniejącej sesji lokalnej.

Autor: Łukasz 'Maly' Ostrowski <maly_at_USUNnan.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 20:21:24 MET DST

Witam Grupowiczów,

Czy istnieje sposób aby podłączyć sie do istniejacej sesji
lokalnej za pomoca Remote Desktop [Windows XP SP2]. Wiem że
mogę zostawić sesję zdalną - rozłączyć się później do niej
wrócić(co więcej jak się spróbuje zalogować na to samo konto
to Terminal Services ubije mi sesje lokalna) - ale czy da
sie zrobić tak jak w VNC - loguje sie lokalnie, cośtam
gmeram, ide gdzieś, łącze sie i kontynuuje prace bez
wylogowywania się i ubijania procesów które miał użytkownik
lokalny[ale łącząc sie z jego sesja, tzn. lokalna].

Dziękuje za wszelkie sugestie.

--
Pozdrawiam,
Łukasz 'Maly' Ostrowski.