Re: w2k sp4, via usb2.0 pci dziwny problem

Autor: RyAn <rysiek_at_konto.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 23:22:29 MET DST

marfi napisał(a):

> Znam to... ale w efekcie jako zapasowy mam w pudełku kontroler NEC
> kupiony jako pierwszy (made in China) a w komputerze działa VIA, kupiony
> gdy okazało się, że NEC nie jest tym czego oczekiwałem (pewnie również
> made in China) ... (Oba sprzedawane przez MiNt)

Nie twierdzę ,że wszystkie na VIA są powiedzmy sprawne inaczej,ale nie
ze wszystkimi płytami działaja. Nauczony pierwszym spotkaniem z VIA
ZAWSZE w nowe kompy ( jak narazie 22 sztuki )wkładam NEC'e i nigdy nie
miałem problemów. Nie uważam sie za guru od tych spraw ale zasada "tylko
NEC USB" w moim przypadku sprawdza się jak narazie w 100%.
A kupuję te kontroleruy w różnych miejscach - MiNt nie znam :-( .

--
pozdrawiam
RyAn