Re: Win XP Home + DNS + VPN

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 29 May 2006 - 23:16:50 MET DST

Użytkownik "Kamil Jońca" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:slrne7mnc3.4t4.kjonca@kjonca.kjonca...
> Dnia Mon, 29 May 2006 21:29:59 +0200,
> osoba podpisana: Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
> napisała:
> [...]
>>
>> Default gateway?
> A coś więcej ?

W opcjach połączenia VPN masz możliwość zaznaczenia domyślnej bramy, do
której w pierwszej kolejności będą kierowane pakiety. Minusem będzie
niestety utrata tego ustawienia na innych interfejsach, np. na połączeniu z
Internetem, jako że domyślna brama może być tylko jedna.

> To w końcu zrobiłem (na pałę wpisałem najpierw dns firmowy, później
> prowidera), ale jest odczuwalny dyskomfort, kiedy nie jestem połączony z
> firmą.

Możesz utworzyć dwie konfiguracje sieciowe i w prosty sposób między nimi się
przełączać.
http://tweak.pl/forum/lofiversion/index.php/t129945.html

> Nie bardzo rozumiem ?

OK, mój błąd - proponując WINS miałem na myśli rozwiązywanie nazw
netbiosowych, a nie DNS-ów.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/