Re: Microsoft SSIE na maksa

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Sat 27 May 2006 - 13:44:08 MET DST

Maciej Muran wrote:

> Ale wiesz. Chcę skorzystać z WU - przecież to takie wygodne, samo
> się robi ;)

> Czasem zacząć instalację całego systemu od początku... A wtedy co?
> Aktywacja! ;)

Kto powiedzial ze po przeinstalowaniu systemu na tym samym sprzecie
trzeba aktywowac windows od nowa - nawet jest na to KB o ile pamietam

> Pewnie masz rację ale na widok tych wszystkich informacji o tym, jak
> nie być złodziejem wniosek nasuwa się jeden.

> Nie, nie to. Po prostu baaardzo dziwnie bym się poczuł. Żenada, że
> tak powiem ;)

> Pani nie wiedziała.

> No fakt.
> OK. Już mi trochę przeszło ale wstręt pozostanie na długo.

Wiesz, nie jest tak ze 'no choice' systemow jest od wyboru do koloru :)
A licencje z MSDN tez trzeba aktywowac i tez maja ograniczenia na liczbe
aktywacji

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/blog/ - (PL)