Re: Microsoft SSIE na maksa

Autor: Maciej Muran <mmuran_at_gmail.com>
Data: Sat 27 May 2006 - 12:21:50 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Poprawki bezpieczeństwa można pobrać przez www bez żadnej weryfikacji.

Ale wiesz. Chcę skorzystać z WU - przecież to takie wygodne, samo
się robi ;)

> Niestety, te kody podobnie jak te z WU niewiele mówią i trzeba się porządnie
> naszukać żeby znaleźć rozwiązanie. Czasem trzeba włączyć jakąś usługę,
> czasem przeinstalować Windows Installer, czasem odblokować coś na firewallu,
> czasem coś skasować (np. catroot2).

Czasem zacząć instalację całego systemu od początku... A wtedy co?
Aktywacja! ;)

> Widocznie jest to błąd w dodatku sprawdzającym legalność a nie sytuacja
> wynikająca z nieprawidłowej aktywacji.

Pewnie masz rację ale na widok tych wszystkich informacji o tym, jak
nie być złodziejem wniosek nasuwa się jeden.

> Nie wiem, nie słyszałem o takiej sytuacji. Sugerujesz, że MVP byliby
> potraktowani lepiej?

Nie, nie to. Po prostu baaardzo dziwnie bym się poczuł. Żenada, że
tak powiem ;)

> Być może, zakładając, że pani aktywująca wiedziałaby
> kto kto są MVP.

Pani nie wiedziała.

> MVP z reguły korzystają z MSDN.

No fakt.
OK. Już mi trochę przeszło ale wstręt pozostanie na długo.

M.