Re: automatyczne kopiowanie plików na serwer | winxp

Autor: Piotr Kulinski <piotr_kulinski_at_wpw.pl>
Data: Thu 25 May 2006 - 09:06:55 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w
> wiadomości news:e4lnu7$mg0$7@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
>
> Wszystko zależy od potrzeb i od charakteru łącza. Podałem tylko
> alternatywne rozwiązanie problemu, bo z dotychczasowych odpowiedzi
> wynikało, że da się to zrealizować jedynie przy pomocy jakichś
> ściąganych z Internetu programików. BTW porównywanie plików źródłowego i
> docelowego też się da oskryptować, podobnie jak sprawdzanie, czy plik
> został prawidłowo przesłany na serwer.
dokładnie,
bez przesady przy pomocy zwykłych plików BPL da się spokojnie "oprogramować"
szybkie zrzuty danych ze spisem do loga, dodasz proste polecenia grep+sed
(dla wytrwałych jeszcze awk:) i serwerek SMTP i będziesz miał wyciąg z
kopiowania (również przyrostowego) na skrzynce, dokładnie taki jak sobie
zażyczysz. Co do wysyłki na serwer lepiej tworzyć paczki i dopiero wysyłać.
A nie ma czegoś takiego jak FTPS (SSL)?, też możesz zestawić bezpieczne
łącze z serwerem FTP. Sposobów jest sporo i można to zrobić narzędziami
systemowymi, nie koniecznie zewnętrznym softem.

--
pozdrawiam,     GG i SkyPe w X-nagłówku posta, e-mail: zmień "wpw" na "wp"
piotr           "Nic nie stoi na przeszkodzie, co by przeszkody sobie nie