Re: automatyczne kopiowanie plików na serwer | winxp

Autor: cacup <cacup_at_nospam.stud.pam.szczecin.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 12:12:36 MET DST

> Po prostu zalóż nowe Zaplanowane zadanie z wykorzystaniem systemowego
> polecenia ftp.exe.

tylko ze ja calkowicie nie mam pojecia jak tego polecenia uzywac. wpisalem
sobie uruchom/ftp.exe zrobilem ftp ? no i wyswietlilo mi dostepne polecenia.
nawet otworzylem polaczenie ftp i sie zalogowalem na swoim koncie, wszedlem
do podkatalogu. ale nie potrafie wyslac pliku, nie znam zasad laczenia,
przesylania plikow (jakies binaria).

jak mialbym to zrealizowac przez ftp.exe? wydaje mi sie ze samo zadanie
zaplanowac w harmonogramie potrafilbym, tylko w linii "uruchom" na zakladce
zadanie w haromonogramie. podejrzewam ze trzeba bedzie przygotowac jakis
plik z zadaniami, ktore ma wykonac ftp.exe, ale jak to zrobic - nie mam
pojecia, bo nie znam sie az tak dobrze.

a chodzi mi o wykonanie tylko kopii plikow z danego dnia, ew. nadpisac
istniejace. nie potrzebuje loga, nie potrzebuje cofac sie do kopii sprzed
iles tam czasu, tylko po skonczonej pracy zeby to sie samo zrobilo.

sz.