Re: automatyczne kopiowanie plików na serwer | winxp

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 20 May 2006 - 10:14:25 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w
wiadomości news:e4lnu7$mg0$7@nemesis.news.tpi.pl...

> A ja nadal obstaję przy czymś specjalizowanym i być może klikalnym w
> rodzaju SyncBack potrafiącym używać FTP. Dlaczego?
[...]

Wszystko zależy od potrzeb i od charakteru łącza. Podałem tylko
alternatywne rozwiązanie problemu, bo z dotychczasowych odpowiedzi
wynikało, że da się to zrealizować jedynie przy pomocy jakichś
ściąganych z Internetu programików. BTW porównywanie plików źródłowego i
docelowego też się da oskryptować, podobnie jak sprawdzanie, czy plik
został prawidłowo przesłany na serwer.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/