NTFS - prawid³owy odczyt rozmiaru pliku - jak ?

Autor: Bergen <nie.ma_at_takiego.numeru>
Data: Sun 21 May 2006 - 19:12:27 MET DST

Czo³em,

Na wszystkich trzech dyskach (120, 80 i 50 GB - nie wiem czy to istotne)
w moim PC jest NTFS. Niestety, Win XP SP2 nie potrafi odczytaæ
prawid³owo rozmiaru plików. I tak np. gdy ¶ci±gam z sieci jakie¶ pliki
które powinny zmie¶ciæ siê na pojedyñczym CD (lub DVD), u mnie "siê nie
mieszcz±". Ju¿ absurdalnie wygl±da sytuacja, gdzie zgdywam z p³yty film
na dysk, a nastêpnie nie mogê pó¼niej nagraæ go na inn±, bo rzekomo jego
rozmiar jest za du¿y, aby zmie¶ci³ siê na p³ycie.

Co mogê zrobiæ, aby system prawid³owo odczytywa³ rozmiar plików ?

--
Pozdrawiam,
Bergen