Re: Jak zmienic numer seryjny ?

Autor: translatef <translatef_at_o2.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 18:12:57 MET DST

Użytkownik "Fantom" <szczukot@SPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e4p52e$n2i$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Czemu ? Nie mam zadnego potwierdzenia, ze ten numer jest OK ! Nie bede
> mogl
> nawet lat sciagac w pelni legalnei bo np jak sciagne sprawdzanei
> autentycznosci windows to mi napisze, ze nie mam.

Do 2000 Pro podstawowa pomoc techniczna skonczyla sie prawie rok temu,
update bezpieczenstwa
beda bez sprawdzania legalnosci. (Wogole to nie wiem czy w 2000 sprawdza sie
legalnosc, watpie).

> A to niby czemu ?

Bo korzystanie z prawa do downgrade zaklada posiadanie legalnego nosnika do
down-levelowego
systemu operacyjnego.