Re: Program Lock My Folder i zablokowana partycja - HELP

Autor: <Piotr.Stasiak_at_gmail.com>
Data: Sun 21 May 2006 - 15:20:42 MET DST

Siemanko
ja dzisiaj sie uzeralem z tym zjeba..m programem mi zablokowalo do
najwiekszej partycji 160 gb siedzialem dzisiaj 5 godziny aby cos z
tym zrobic i udalo sie najpierw w partition magicu przekonwertuj
format plików na fat32 a potem spowrotem na ntfs gorzej jak masz pliki
wieksze niz 2.5 gb bo na fat32 nie moge byc i jezeli takie masz to
nie bedzie chcialo Ci tego zrobic ale i na to znalazlem sposób
poprostu przez swojego ftpa sciagnalem je na inna partycje albo
usunalem :) i wtedy poszlo Zycze powodzenia mi sie udalo :)
Pozdrawiam :)