Re: [SPAM] Sprzedam książkę Microsoft Windows XP dla ekspertów z Microsoft Press

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 14:28:54 MET DST

Długi napisał(a):
> Witam!!
>
> Mam do sprzedania nową książkę Microsoft XP dla ekspertów wydaną przez
> MS Press:
>
> http://allegro.pl/show_item.php?item=105165865
>
> pozdrawiam
Może to co powiem to zabrzmi strasznie głupio i snobistycznie ale ja
ksiązki które nie są mi potrzebne poprostu oddaję osobom potrzebującym
lub lokalnej bibliotece ( pozdrowienia dla biblioteki w Żarach :) )za
darmo...
Skoro Cię było stać na taką książkę stać Cię też na oddanie jej osobom
których na nie nie stać. Wiem przez własne doswiadczenie jak to potem
działa.
A za spam na usenet ... cóż człowieka poznaje się przez jego czyny.

Pozdrawiam
Marcin Szczygielski