Re: Program Lock My Folder i zablokowana partycja - HELP

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 16:04:16 MET DST

in news:1148217642.224882.156480@i39g2000cwa.googlegroups.com ,
*Piotr.Stasiak@gmail.com* wrote:
> Siemanko
> ja dzisiaj sie uzeralem z tym zjeba..m programem mi zablokowalo do
> najwiekszej partycji 160 gb siedzialem dzisiaj 5 godziny aby cos z
> tym zrobic i udalo sie najpierw w partition magicu przekonwertuj
> format plików na fat32 a potem spowrotem na ntfs gorzej jak masz pliki
> wieksze niz 2.5 gb bo na fat32 nie moge byc i jezeli takie masz to
> nie bedzie chcialo Ci tego zrobic ale i na to znalazlem sposób
> poprostu przez swojego ftpa sciagnalem je na inna partycje albo
> usunalem :) i wtedy poszlo Zycze powodzenia mi sie udalo :)
> [...]

Ze sie tak spytam: to jakaś prowokacja?
Nie dość że akurat Partition Magikiem, to:
- dlaczego akurat 2.5 (a nie 2)?
- dlaczego gigabitów ( a nie bajtów)
- jak przez ftpa ściągnąłeś plik z partycji do której nie ma
 podobno dostępu?
- a w ogóle, jeśli to było niby szyfrowane, to co Ci po drodze
 to wszystko odszyfrowało?
- dlaczego nie spróbowłes foldera przejąć na własność?

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)