Re: automatyczne kopiowanie plików na serwer | winxp

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 20 May 2006 - 13:01:12 MET DST

Użytkownik "cacup" <cacup@nospam.stud.pam.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:e4mq78$d8n$1@nemesis.news.tpi.pl...

> tylko ze ja calkowicie nie mam pojecia jak tego polecenia uzywac.
> wpisalem sobie uruchom/ftp.exe zrobilem ftp ? no i wyswietlilo mi
> dostepne polecenia. nawet otworzylem polaczenie ftp i sie
> zalogowalem na swoim koncie, wszedlem do podkatalogu. ale nie
> potrafie wyslac pliku, nie znam zasad laczenia, przesylania
> plikow (jakies binaria).
>
> jak mialbym to zrealizowac przez ftp.exe? wydaje mi sie ze samo
> zadanie zaplanowac w harmonogramie potrafilbym, tylko w linii
> "uruchom" na zakladce zadanie w haromonogramie. podejrzewam ze
> [...]

Utwórz pliczek c:\backup.txt z zawartością:
twój_login
twoje_hasło
binary
put "ścieżka i nazwa pierwszego pliku do przesłania"
put "ścieżka i nazwa drugiego pliku do przesłania"
quit

A w Zaplanowanych zadaniach wpisz takie polecenie:
ftp -s:"c:\backup.txt" adres_serwera_ftp

I już. Prościej się chyba nie da.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/